Zarządzanie jakością
Firma Merplast Sp. Z O.O. w oparciu o potrzeby i wymagania Klientów w zakresie jakości z uwzględnieniem zasad ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy wprowadziła w 2001r. wewnętrzny System Zarządzania.
Polityka Systemu Zarządzania
Firma Merplast Sp. Z O.O dąży w swej działalności do zrównoważonego rozwoju polegającego na zintegrowanym i harmonijnym podejściu do postępu technicznego, ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy.
Kierując się powyższą zasadą Spółka realizuje następujące cele:
- Produkowanie wyrobów i dostarczanie usług spełniających wysokie standardy jakościowe, zapewniające zadowolenie Klientów.
- Systematyczne badanie potrzeb i wymagań Klientów; ciągłe podnoszenie jakości oraz konkurencyjności naszych usług i wyrobów.
- Zatrudnianie personelu o niezbędnej wiedzy i umiejętnościach; systematyczne podnoszenie jego kwalifikacji oraz świadomości odnośnie odpowiedzialności za jakość, ochronę środowiska i BHP.
- Spełnianie obowiązujących wymagań prawnych dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy; doskonalenie działań proekologicznych i poprawianie warunków BHP.
- Doskonalenie stosowanych technologii i wprowadzanie postępu technicznego.
- Doskonalenie Systemu Zarządzania Spółki.